Wonen & Dromen

Wonen & Dromen

dinsdag 28 oktober 2014

Welkom

Tsja, wat ga je nu allemaal vertellen in zo´n eerste post. Voordat ik zover was heb ik een paar uur lopen stunten om überhaupt mijn blog te maken, wat een gepruts is dat zeg. En dat voor iemand die opgegroeid is met computers en internet. Mappen foto´s had ik al gereed, in de veronderstelling ´dat doe ik even´. Maar het is uiteindelijk gelukt, en ik moet zeggen dat ik het er zo op het eerste gezicht mooi uit vind zien.

Dit alles is begonnen bij mijn moeder, van wie ik mijn passie voor wonen heb overgenomen. Ze liet me ooit een blog zien en ik was meteen verslaafd. Eigenlijk ben ik altijd een stille volger geweest van blogs, ik vond het gewoon heerlijk om mooie plaatjes te kijken en inspiratie op te doen. Zo doende is ons stulpje de afgelopen jaren uitgegroeid van Ikea showroom tot brocante walhalla. Daarover later meer. Om even terug te komen bij mijn moeder, ze woont hier een half uurtje vandaan, en telkens als ik weer een leuke aankoop had gedaan, stuurde ik haar een mooie sfeerfoto. Waarop zij antwoordde, ´Mich, dat is leuk voor ´n blog!´.

Ik heb er een tijdje over nagedacht, of dit wel iets voor mij is, en of ik wel zo´n kei ben in verhalen schrijven. En toen bedacht ik me dat het natuurlijk zonde is om mijn mooie sfeerfoto´s weg te stoppen in een mapje op mijn pc. En met de donkere dagen op komst leek het me wel een leuk tijdverdrijf. Ik wil iedereen welkom heten en ik hoop jullie te inspireren met mijn blog zoals vele bloggers mij hebben geïnspireerd de afgelopen jaren.

Veel lees en kijk plezier!

Liefs Michelle


Een mooie sfeerfoto kan natuurlijk niet missen. Dit ornament heb ik zelf ´oud´ gemaakt, maar daarover de volgende keer meer.

1 opmerking:

  1. Hallo Michelle,
    Via Ingrid kom ik bij jou op je blog
    Welkom in Blogland en ik hoop dat je er een hele leuke tijd hebt.
    Het ornament ziet er al zeer belovend uit en ik ga je met belangstelling volgen.
    Je bent bij mij ook van harte welkom en het is mijn ervaring dat wederzijds bloggen het leukste is.
    Veel succes!

    Live groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen